EL AMOR ES DEMASIADO COMPLICADO | LECTURA FÁCIL

EL AMOR ES DEMASIADO COMPLICADO | LECTURA FÁCIL

EL AMOR ES DEMASIADO COMPLICADO | LECTURA FÁCIL

9788491221586
SANTILLANA EDUCACIÓN

165

225

0

PVP: 13,95 €
BEZ barne
Kopurua
Birjartzen

Gaztelaniaz edizioa. Irakurketa erraza.
Maitasunak jotzen gaituenean apurtu egiten gaitu. Loa lapurtzen digu. Baina, ordainetan, munduko bizipozik handiena ematen digu. Mugagabeko itxaropenez eta indarrez betetzen gaitu. Halakoxe erraza da. Eta halakoxe zaila. Batzuetan, zailegia. Eta hortixek sortu dira maitasun kontu hauek. Maitasun kantu xume hauek.
Adina: 16 urtetik aurrera.

Produktu berria

IRUZKINAK

EL AMOR ES DEMASIADO COMPLICADO | LECTURA FÁCIL

Gaztelaniaz edizioa. Irakurketa erraza.
Maitasunak jotzen gaituenean apurtu egiten gaitu. Loa lapurtzen digu. Baina, ordainetan, munduko bizipozik handiena ematen digu. Mugagabeko itxaropenez eta indarrez betetzen gaitu. Halakoxe erraza da. Eta halakoxe zaila. Batzuetan, zailegia. Eta hortixek sortu dira maitasun kontu hauek. Maitasun kantu xume hauek.
Adina: 16 urtetik aurrera.

Bidali zure iruzkina