✨ BidalkDoako bidalketa Araban | Penintsulan: 3,90 € · Doan 39 €-tik gora
0
0
0
Talismana zaldunen, damen eta borroken eleberria da. Rikardo Lehoibihotza buru duen 3. gurutzadan gertatzen da. Rikardok Jerusalemgo hiria berreskuratu nahi du, Saladin sultanak gobernatzen dituen sarrazenoen eskuetan dago eta.
Pertsonaia nagusia Sir Kenneth zaldun eskoziarra da. Gizon ausarta, zintzoa eta leiala. Neska gazte eder batez maiteminduta dago. Baina akats izugarria egingo du... Era berean, bi traidore Rikardo erregearen aurka azpijokoan ari dira. Justizia egingo da?
Liburu hau irakurtzean jakingo dugu. Eta ez dugu ahaztu behar talisman bat naturaz gaindiko ahalmen bat duen objektu bat dela...
Fitxa teknikoa
You might also like