✨ BidalkDoako bidalketa Araban | Penintsulan: 3,90 € · Doan 39 €-tik gora
170
240
0
Irakurketa erraza.
Dolores Ibarruri Gómez, “Pasionaria”, Gallarta herrian jaio zen 1895ean. Bere familia meatzaria izan zen. Gaztetan irakasle-ikasketak egin nahi izan zituen baina etxean ez zeukaten behar beste diru. Meatzari eta sozialista amorratu batekin ezkondu zen. Pobrezia gorrian bizi ziren baina mundua alda zitekeela uste zuen. Xede hau lortzeko komunista bihurtu zen eta egunkarietan idazten hasi zen. Bere lehenengo artikulua “Pasionaria” ezizenez sinatu zuen. Bigarren Errepublikan diputatua izatera heldu zen. Baina… 1936an, Gerra Zibila hasi zen. Errepublikako milizianoen alde borrokatu zuen. Azkenean, Franco jeneralaren faxistek gerra irabazi zuten. Horregatik, bere herrialdetik alde egin behar izan zuen.
Fitxa teknikoa
Irakurketa erraza.
Dolores Ibarruri Gómez, “Pasionaria”, Gallarta herrian jaio zen 1895ean. Bere familia meatzaria izan zen. Gaztetan irakasle-ikasketak egin nahi izan zituen baina etxean ez zeukaten behar beste diru. Meatzari eta sozialista amorratu batekin ezkondu zen. Pobrezia gorrian bizi ziren baina mundua alda zitekeela uste zuen. Xede hau lortzeko komunista bihurtu zen eta egunkarietan idazten hasi zen. Bere lehenengo artikulua “Pasionaria” ezizenez sinatu zuen. Bigarren Errepublikan diputatua izatera heldu zen. Baina… 1936an, Gerra Zibila hasi zen. Errepublikako milizianoen alde borrokatu zuen. Azkenean, Franco jeneralaren faxistek gerra irabazi zuten. Horregatik, bere herrialdetik alde egin behar izan zuen.