IXTEBE PELLOT AZKEN KORTSARIOA | IRAKURKETA ERRAZA

IXTEBE PELLOT AZKEN KORTSARIOA | IRAKURKETA ERRAZA

IXTEBE PELLOT AZKEN KORTSARIOA | IRAKURKETA ERRAZA

9788494430381
GAUMIN

145

210

0

PVP: 15,00 €
BEZ barne
Kopurua
EN STOCK

Liburuaren xehetasunak:
Bizitza batzuk zailak dira sinesten. Hain dira ausart, noble, umoretsu, nekaezinak,
existitu daitezkeenik ere ezin dugu ia sinetsi. Baina hor dugu Ixtebe Pellot, azken kortsarioa. Itsas-borroka etengabean, askotan hartu zuten preso. Arriskuz arrisku, sekula etsi gabe, beti egin zuen ihes.
Musika eta dantza maite zituen, eta karkaraz erantzuten zion minari.

Fitxa teknikoa

ARGITALETXE
Gaumín
NEURRIAK
21x16zm
ILUSTRATZAILE
Mikel Mendibil
ORRIALDEAK
72
URTEA
2016
Produktu berria

IRUZKINAK

IXTEBE PELLOT AZKEN KORTSARIOA | IRAKURKETA ERRAZA

Liburuaren xehetasunak:
Bizitza batzuk zailak dira sinesten. Hain dira ausart, noble, umoretsu, nekaezinak,
existitu daitezkeenik ere ezin dugu ia sinetsi. Baina hor dugu Ixtebe Pellot, azken kortsarioa. Itsas-borroka etengabean, askotan hartu zuten preso. Arriskuz arrisku, sekula etsi gabe, beti egin zuen ihes.
Musika eta dantza maite zituen, eta karkaraz erantzuten zion minari.

Bidali zure iruzkina

You might also like