EL MISTERIO DEL CAMINO DE SANTIAGO | LECTURA FÁCIL

EL MISTERIO DEL CAMINO DE SANTIAGO | LECTURA FÁCIL

EL MISTERIO DEL CAMINO DE SANTIAGO | LECTURA FÁCIL

9788494241758
GAUMIN

160

210

0

PVP: 13,50 €
BEZ barne
Kopurua
Birjartzen

Gaztelaniaz edizioa. Irakurketa erraza.
Diotenez, Santiago Bideak magia egin dezake ibiltari bakoitzaren baitan. Ulises marinel zaharra da. Bere itsasontzia hondoratu zenean, bera bakarrik atera zen bizirik, eta beldurra hartu zion bizitzari. Kemen, berriz, mutil gaztea eta irribarretsua da. Itxuraz, ezin zoriontsuagoa, bizitzaz eta bere neska-lagunaz maitemindua.
Adina: 14 urtetik aurrera.

Produktu berria

IRUZKINAK

EL MISTERIO DEL CAMINO DE SANTIAGO | LECTURA FÁCIL

Gaztelaniaz edizioa. Irakurketa erraza.
Diotenez, Santiago Bideak magia egin dezake ibiltari bakoitzaren baitan. Ulises marinel zaharra da. Bere itsasontzia hondoratu zenean, bera bakarrik atera zen bizirik, eta beldurra hartu zion bizitzari. Kemen, berriz, mutil gaztea eta irribarretsua da. Itxuraz, ezin zoriontsuagoa, bizitzaz eta bere neska-lagunaz maitemindua.
Adina: 14 urtetik aurrera.

Bidali zure iruzkina