✨ Envío GRATIS en Álava | Península: 3,90 € · Gratis desde 39 €
160
220
0
Bernardak jangelan jarri zuen alfonbra. Begien aurrean geneukan afaldu bitartean. Alfonbra txikia zen, gorri kolorekoa eta litsak zituen zintzilika aldeetan. Egunkari-paper zimurtu bat zen. Paperaren alde batean eskuz idatzitako mezu bat zegoen. Mezua ingelesez zegoen. Itzuli egin nuen: "Lagundu, mesedez. Esklaboak gara. Askatasuna. Iqbal". Laguntza-mezu bat zen.
Ficha técnica
Bernardak jangelan jarri zuen alfonbra. Begien aurrean geneukan afaldu bitartean. Alfonbra txikia zen, gorri kolorekoa eta litsak zituen zintzilika aldeetan. Egunkari-paper zimurtu bat zen. Paperaren alde batean eskuz idatzitako mezu bat zegoen. Mezua ingelesez zegoen. Itzuli egin nuen: "Lagundu, mesedez. Esklaboak gara. Askatasuna. Iqbal". Laguntza-mezu bat zen.