ZERU BERAREN AZPIAN, IRAKURKETA ERRAZA

9788494834639
PVP: 13,00 €
BEZ barne
Kopurua
EN STOCK

Irakurketa erraza.
Itsasontziaren kroskoan arreta ematen suten letra batzuk zeuden idatzita. Oso izen arraroa zen, hitz ezezagun bat. Ez zekien nola ahoskatzen zen. Winnipeg jartzen zuen eta itsasontziaren izena zen.

13 kategoria bereko beste produktu batzuk:

IRUZKINAK

Bidali zure iruzkina

ZERU BERAREN AZPIAN, IRAKURKETA ERRAZA

Irakurketa erraza.
Itsasontziaren kroskoan arreta ematen suten letra batzuk zeuden idatzita. Oso izen arraroa zen, hitz ezezagun bat. Ez zekien nola ahoskatzen zen. Winnipeg jartzen zuen eta itsasontziaren izena zen.

Bidali zure iruzkina