TRAIZIOA LAKUAN. IRAKURKETA ERRAZA
  • TRAIZIOA LAKUAN. IRAKURKETA ERRAZA

TRAIZIOA LAKUAN. IRAKURKETA ERRAZA

9788494241710
NURIA MARTI
PVP: 12,50 €
BEZ barne
Kopurua
EN STOCK

Liburuaren xehetasunak:
Eta orain berriro itzuli dena Banyolasera, entrenatzera.
Bestetik Jordi, bere oraingo mutil-lagun goxo eta lotsatia.
Bihotzak ez dio garbi erakusten zer egin,
eta mutilen artean ere odol usaina zabalduko da.
Norekin geratuko da Ondina?
Maitasun triangelua, minaz eta heriotzaz blaiturik.

Izenburua: Traizioa lakuan
Idazlea: Núria Martí Constans
Ilustratzaile: Dani Soms
Argitaletxea: Gaumin
Urtea: 2014
Bilduma: Irakurketa erraza
Adina: 13 urtetik aurrera
Orrialdeak:
94
Formatua: 21x16zm
Hizkuntza: Euskara

Fitxa teknikoa

ARGITALETXE
Gaumin
NEURRIAK
21x16zm
ILUSTRATZAILE
Dani Soms
ORRIALDEAK
94
URTEA
2014
Produktu berria

9 kategoria bereko beste produktu batzuk:

Reviews

No customer reviews for the moment.

Write your review

TRAIZIOA LAKUAN. IRAKURKETA ERRAZA

Liburuaren xehetasunak:
Eta orain berriro itzuli dena Banyolasera, entrenatzera.
Bestetik Jordi, bere oraingo mutil-lagun goxo eta lotsatia.
Bihotzak ez dio garbi erakusten zer egin,
eta mutilen artean ere odol usaina zabalduko da.
Norekin geratuko da Ondina?
Maitasun triangelua, minaz eta heriotzaz blaiturik.

Write your review