SANTIAGO BIDEAREN MISTERIOA. IRAKURKETA ERRAZA
  • SANTIAGO BIDEAREN MISTERIOA. IRAKURKETA ERRAZA
  • SANTIAGO BIDEAREN MISTERIOA. IRAKURKETA ERRAZA

SANTIAGO BIDEAREN MISTERIOA. IRAKURKETA ERRAZA

9788494241734
PVP: 12,50 €
BEZ barne
Kopurua
EN STOCK

Liburuaren xehetasunak:
Ulises marinel zaharra da.
Bere itsasontzia hondoratu zenean,
bera bakarrik atera zen bizirik,
eta beldurra hartu zion bizitzari.
Kemen, berriz, mutil gaztea eta irribarretsua da.
Itxuraz, ezin zoriontsuagoa,
bizitzaz eta bere neska-lagunaz maitemindua.
Biak elkartuko dira Santiago Bidean,
bakoitzak duen promesa sekretua betetzeko asmoz.

Fitxa teknikoa

NEURRIAK
21x16zm
ILUSTRATZAILE
Amaia González
ORRIALDEAK
78
URTEA
2014
Produktu berria

IRUZKINAK

SANTIAGO BIDEAREN MISTERIOA. IRAKURKETA ERRAZA

Liburuaren xehetasunak:
Ulises marinel zaharra da.
Bere itsasontzia hondoratu zenean,
bera bakarrik atera zen bizirik,
eta beldurra hartu zion bizitzari.
Kemen, berriz, mutil gaztea eta irribarretsua da.
Itxuraz, ezin zoriontsuagoa,
bizitzaz eta bere neska-lagunaz maitemindua.
Biak elkartuko dira Santiago Bidean,
bakoitzak duen promesa sekretua betetzeko asmoz.

Bidali zure iruzkina