
Produktuaren xehetasunak:
Maitasunak jotzen gaituenean apurtu egiten gaitu. Loa lapurtzen digu. Baina, ordainetan, munduko bizipozik handiena ematen digu. Mugagabeko itxaropenez eta indarrez betetzen gaitu. Halakoxe erraza da. Eta halakoxe zaila. Batzuetan, zailegia. Eta hortixek sortu dira maitasun kontu hauek. Maitasun kantu xume hauek.
Izenburua: Maitasuna zailegia da Idazlea: Andrés Guerrero Ilustratzaile: Andrés Guerrero Argitaletxea: Santillana-Zubia Urtea: 2018 |
Bilduma: Begiko- Esan aise Adina: 12 urtetik aurrera Orrialdeak: 152 Formatua: 22,5x16zm Hizkuntza: Euskara |
Fitxa teknikoa