MAITASUNA ZAILEGIA DA. IRAKURKETA ERRAZA
  • MAITASUNA ZAILEGIA DA. IRAKURKETA ERRAZA
  • MAITASUNA ZAILEGIA DA. IRAKURKETA ERRAZA

MAITASUNA ZAILEGIA DA. IRAKURKETA ERRAZA

9788416839315
PVP: 11,00 €
BEZ barne
Kopurua

Produktuaren xehetasunak:
Maitasunak jotzen gaituenean apurtu egiten gaitu. Loa lapurtzen digu. Baina, ordainetan, munduko bizipozik handiena ematen digu. Mugagabeko itxaropenez eta indarrez betetzen gaitu. Halakoxe erraza da. Eta halakoxe zaila. Batzuetan, zailegia. Eta hortixek sortu dira maitasun kontu hauek. Maitasun kantu xume hauek.

Izenburua: Maitasuna zailegia da
Idazlea: Andrés Guerrero
Ilustratzaile: Andrés Guerrero
Argitaletxea: Santillana-Zubia
Urtea: 2018
Bilduma: Begiko- Esan aise
Adina: 12 urtetik aurrera
Orrialdeak:
152
Formatua: 22,5x16zm
Hizkuntza: Euskara

Fitxa teknikoa

ARGITALETXE
Zubia
NEURRIAK
22,5x16zm
BILDUMA
Begiko
ILUSTRATZAILE
Andrés Guerrero
ORRIALDEAK
152
URTEA
2018
Produktu berria

7 kategoria bereko beste produktu batzuk: