IXTEBE PELLOT AZKEN KORTSARIOA. IRAKURKETA ERRAZA
  • IXTEBE PELLOT AZKEN KORTSARIOA. IRAKURKETA ERRAZA

IXTEBE PELLOT AZKEN KORTSARIOA. IRAKURKETA ERRAZA

9788494430381
PVP: 11,80 €
BEZ barne
Kopurua

Liburuaren xehetasunak:
Bizitza batzuk zailak dira sinesten. Hain dira ausart, noble, umoretsu, nekaezinak,
existitu daitezkeenik ere ezin dugu ia sinetsi. Baina hor dugu Ixtebe Pellot, azken kortsarioa. Itsas-borroka etengabean, askotan hartu zuten preso. Arriskuz arrisku, sekula etsi gabe, beti egin zuen ihes.
Musika eta dantza maite zituen, eta karkaraz erantzuten zion minari.

Izenburua: Ixtebe Pellot azken kortsarioa
Idazlea: Fernando Morillo
Ilustratzaile: Mikel Mendibil
Argitaletxea: Gaumin
Urtea: 2016
Bilduma: Irakurketa erraza
Adina: 13 urtetik aurrera
Orrialdeak:
72
Formatua: 21x16zm
Hizkuntza: Euskara

Fitxa teknikoa

ARGITALETXE
Gaumín
NEURRIAK
21x16zm
ILUSTRATZAILE
Mikel Mendibil
ORRIALDEAK
72
URTEA
2016
Produktu berria

También podría interesarle

7 kategoria bereko beste produktu batzuk: