Libros de lectura fácil para niños Badira 8 produktu.

  • Bista azkarra
    8,10 € STOCK-EAN

    Liburuaren xehetasunak:Este libro del Barco de Vapor está adaptado al sistema de Lectura Fácil: un modo de hacer la lectura accesible a diferentes tipos de necesidades específicas de aprendizaje.Rasi oso kezkatuta dago Lurreko azken katagorria dela uste duelako. Galzorian ote dago? Katagorriaren lagunak ohartu dira hura zerbaitek kezkatzen duela...

    8,10 €
    STOCK-EAN
  • Bista azkarra
    9,50 € STOCK-EAN

    Liburuaren xehetasunak:ERRAZAGO bilduma, irakurtzeko eta ulertzeko zailtasunak dituzten pertsonei zuzenduta dago. Max hitz-totela da, 9 urte ditu eta uda hau Bilbon emango du, udalekuetan. Bertan lagun pilo bat egingo du, denak oso interesgarriak: Miao igerilari bikaina da, gurpildun aulkian mugitzen da Beñat, eta inoiz ez du lasterketarik...

    9,50 €
    STOCK-EAN
  • Bista azkarra
    9,90 € STOCK-EAN

    Liburuaren xehetasunak:Cuentos populares de diferentes continentes, adaptados para niños que se inician en el aprendizaje de la lectura y para colectivos con dificultades lectoras o de comprensión. Materiales de lectura fácil de acuerdo con la normativa del IFLA.La princesa de este cuento tiene un espejo en el que puede verlo todo... o casi...

    9,90 €
    STOCK-EAN
  • Bista azkarra
    8,30 € STOCK-EAN

    Liburuaren xehetasunak:Este libro del Barco de Vapor está adaptado al sistema de Lectura Fácil: un modo de hacer la lectura accesible a diferentes tipos de necesidades específicas de aprendizaje.Tengo que escribir una lista con todos los regalos de cumpleaños que quiero. Solo puedo pedir cosas que no se pueden guardar. ¡Tengo un montón de ideas!

    8,30 €
    STOCK-EAN
  • Bista azkarra
    8,10 € STOCK-EAN

    Liburuaren xehetasunak:Este libro del Barco de Vapor está adaptado al sistema de Lectura Fácil: un modo de hacer la lectura accesible a diferentes tipos de necesidades específicas de aprendizaje.En la casa de al lado vive un fantasma. ¡Os digo la verdad! Por las noches lo veo moverse. Lucas me ha retado a comprobarlo... ¿Y ahora qué hago? ¡Tengo que...

    8,10 €
    STOCK-EAN
  • Bista azkarra
    9,50 € STOCK-EAN

    Liburuaren xehetasunak:ERRAZAGO bilduma, irakurtzeko eta ulertzeko zailtasunak dituzten pertsonei zuzenduta dago. Max hitz-totela da, eta oporretan Kanarietara joango da familiarekin. Hegazkinean Oierrekin, bere lagun minarekin, topatuko da. Zelako poza Maxentzat, baina ez Maxen familientzat! Oier eta Max elkarrekin beti bazterrak nahasten dabiltza, eta...

    9,50 €
    STOCK-EAN
  • Bista azkarra
    14,90 € Eskuragai. Artikulu hau berriz jartzen ari da. Produktua jaso dezakezu ohikoa ez den epean.

    Liburuaren xehetasunak:El Ratoncito Pérez era muy feliz cuando hacía su trabajo. Noche tras noche salía de casa para ir a recoger los dientes de los niños y las niñas. ¡Hasta que un día apareció el ratoncito Giménez proclamándose el nuevo ratoncito de los dientes! ¡Qué lío! ¿Quién será el nuevo ratoncito de los dientes?Edición en Lectura Fácil y adaptado...

    14,90 €
    Eskuragai. Artikulu hau berriz jartzen ari da. Produktua jaso dezakezu ohikoa ez den epean.
  • Bista azkarra
    8,30 € Eskuragai. Artikulu hau berriz jartzen ari da. Produktua jaso dezakezu ohikoa ez den epean.

    Liburuaren xehetasunak:Este libro del Barco de Vapor está adaptado al sistema de Lectura Fácil: un modo de hacer la lectura accesible a diferentes tipos de necesidades específicas de aprendizaje.Plin y Plan son muy buenos amigos, pero un día discuten mucho. Los 2 piratas se separan y cada uno navega hacia un lugar diferente. Al principio se lo pasan bien...

    8,30 €
    Eskuragai. Artikulu hau berriz jartzen ari da. Produktua jaso dezakezu ohikoa ez den epean.
Erakutsiz 1 -8 - 8- produktuak